WYZWANIE BRZUCH

Zapraszamy Cię do podjęcia miesięcznego wyzwania. Przedstawione poniżej ćwiczenia skoncentrowane są na wzmocnieniu mięśni brzucha.

Pamiętaj! Przed przystąpieniem do zalecanych treningów obowiązkowo wykonaj 5 minutową rozgrzewkę, a po skończonym treningu zrób rozciąganie.

Przedstawione ćwiczenia mają na celu zbudowanie mięśni, natomiast jeśli chcesz dodatkowo spalić nadmiar tkanki tłuszczowej konieczne będzie przeplatanie ich z treningami cadrio.

Przed przystąpieniem do treningów najlepiej sfotografować swoją sylwetkę (np. przed lustrem) i dokładnie wymierzyć ciało. Przeczytaj artykuł „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało” i wydrukuj tablicę pomiarów. Czekamy na twoją metamorfozę!

Jak korzystać z harmonogramu?

  • Wydrukuj harmonogram wyzwania
  • Numery po lewej stronie to dni wyzwania (nr 1 – pierwszy dzień wyzwania itd)
  • Każdego dnia wykonujesz trening – nazwa treningu opisana jest obok cyferki z danym dniem i zaznaczasz krzyżyk obok wykonanego treningu.
  • Koniecznie odpoczywaj w dni oznaczone na czarno. To ważny element treningu – dajesz odpocząć i zregenerować się mięśniom, przez co szybciej osiągniesz satysfakcjonujące efekty.
  • Korzystaj z zamieszczonych poniżej filmów treningowych.

Wyzwania można łączyć tworząc dłuższe treningi.

Zapiszcie się do naszego newslettera, wtedy żaden ciekawy artykuł albo wyzwanie Wam nie umknie!
[wysija_form id=”1″]

UWAGA! Aby notować wykonane treningi możesz skorzystaj z „Dzienniczka Treningów” – Wydrukuj go i powieś w widocznym miejscu lub korzystaj z poniższego harmonogramu.

ROZPOCZNIJ SWOJĄ METAMORFOZĘ JUŻ DZISIAJ! OTO HARMONOGRAM NA 1 i 2 TYDZIEŃ
(Kolejny harmonogram oraz nowe treningi zostaną zaktualizowane z końcem 2 tygodnia wyzwania i będą nieco cięższe).

Mamy świeżo po porodzie przed przystąpieniem do ćwiczeń proszę o przeczytanie artykułu –

Rozdział mięśni brzucha. Sprawdź zanim zaczniesz ćwiczyć

cw

HARMONOGRAM

brzuch2b

ROZGRZEWKA (Obowiązkowa)


ABS MELB dzień – 1, 4, 7, 10, 13

10 MINUTOWY TRENING BRZUCHA dzień – 2, 5, 8, 11, 14


ROZCIĄGANIE (obowiązkowe)

cw2

HARMONOGRAM

wyzwanie-brzuch2

ROZGRZEWKA

10 min Six Pack Workout by Szymon Gaś & Katarzyna Kępka (

14 minute ABS workout – Natalia Gacka

ROZCIĄGANIE