WYZWANIE BRZUCH

Zapraszamy Cię do podjęcia miesięcznego wyzwania. Przedstawione poniżej ćwiczenia skoncentrowane są na wzmocnieniu mięśni brzucha.

Pamiętaj! Przed przystąpieniem do zalecanych treningów obowiązkowo wykonaj 5 minutową rozgrzewkę, a po skończonym treningu zrób rozciąganie.

Przedstawione ćwiczenia mają na celu zbudowanie mięśni, natomiast jeśli chcesz dodatkowo spalić nadmiar tkanki tłuszczowej konieczne będzie przeplatanie ich z treningami cadrio.

Przed przystąpieniem do treningów najlepiej sfotografować swoją sylwetkę (np. przed lustrem) i dokładnie wymierzyć ciało. Przeczytaj artykuł „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało” i wydrukuj tablicę pomiarów. Czekamy na twoją metamorfozę!

Jak korzystać z harmonogramu?

  • Wydrukuj harmonogram wyzwania
  • Numery po lewej stronie to dni wyzwania (nr 1 – pierwszy dzień wyzwania itd)
  • Każdego dnia wykonujesz trening – nazwa treningu opisana jest obok cyferki z danym dniem i zaznaczasz krzyżyk obok wykonanego treningu.
  • Koniecznie odpoczywaj w dni oznaczone na czarno. To ważny element treningu – dajesz odpocząć i zregenerować się mięśniom, przez co szybciej osiągniesz satysfakcjonujące efekty.
  • Korzystaj z zamieszczonych poniżej filmów treningowych.

Wyzwania można łączyć tworząc dłuższe treningi.

Zapiszcie się do naszego newslettera, wtedy żaden ciekawy artykuł albo wyzwanie Wam nie umknie!

UWAGA! Aby notować wykonane treningi możesz skorzystaj z „Dzienniczka Treningów” – Wydrukuj go i powieś w widocznym miejscu lub korzystaj z poniższego harmonogramu.

ROZPOCZNIJ SWOJĄ METAMORFOZĘ JUŻ DZISIAJ! OTO HARMONOGRAM NA 1 i 2 TYDZIEŃ
(Kolejny harmonogram oraz nowe treningi zostaną zaktualizowane z końcem 2 tygodnia wyzwania i będą nieco cięższe).

Mamy świeżo po porodzie przed przystąpieniem do ćwiczeń proszę o przeczytanie artykułu –

Rozdział mięśni brzucha. Sprawdź zanim zaczniesz ćwiczyć

cw

HARMONOGRAM

brzuch2b

ROZGRZEWKA (Obowiązkowa)


ABS MELB dzień – 1, 4, 7, 10, 13

10 MINUTOWY TRENING BRZUCHA dzień – 2, 5, 8, 11, 14


ROZCIĄGANIE (obowiązkowe)

cw2

HARMONOGRAM

wyzwanie-brzuch2

ROZGRZEWKA

10 min Six Pack Workout by Szymon Gaś & Katarzyna Kępka (

14 minute ABS workout – Natalia Gacka

ROZCIĄGANIE