WIĘKSZE MIĘŚNIE? SPALAJ KALORIE NAWET PODCZAS SNU!

Większe mięśnie? Spalanie kalorii nawet podczas snu!

 Budujemy mięśnie – postaw na trening siłowy! Powiększając swoje mięśnie jesteś w stanie utrzymać swoją wymarzoną wagę oraz podkręcić metabolizm. Jak się do tego zabrać? Zacznij podnosić ciężarki.

Jeśli będziesz posiadać więcej tkanki mięśniowej, spalisz więcej tłuszczu nawet podczas snu. Trening siłowy nie tylko zwiększa masę mięśniową ale po jego zakończeniu przebudowuje ją.Jak powinien wyglądać prawidłowy trening siłowy?
Powinnaś ćwiczyć podnosząc ciężarki do momentu aż poczujesz się naprawdę zmęczona, ale nie przesadź! Nie należy doprowadzać się do stanu w którym twoje mięśnie odmawiają zupełnie posłuszeństwa. Zakup obciążniki przegubowe i zakładaj je podczas treningów fitness.
 większe męśnie

mięśniePrzebudowa mięśni trwa od 24 do 96 godzin po zakończonym treningu. Dzięki temu powstaje tkanka mięśniowa która jest bardziej wytrzymała. W czasie tego procesu dochodzi do spalania ok 100 kalorii dziennie. Jeśli regularnie będziesz ćwiczyła z obciążeniami wzrośnie także tempo twojego metabolizmu podczas każdego treningu.
Przykład: podczas 30 minutowego treningu cadrio spalasz ok. 300 kalorii. Po jego zakończeniu nie następuje przebudowa mięśni. Natomiast po 30 minutowym treningu siłowym spalisz także ok. 300 kalorii lecz przez kolejne 3 dni nastąpi u ciebie przebudowa mięśni, Każdego dnia spalisz dodatkowo 100 kalorii, czyli przez trzy dni przebudowy mięśni dodatkowo 300 kalorii.

Jeśli będziesz wykonywała przynajmniej raz w tygodniu trening siłowy to w ciągu roku możesz spalić nawet 30 000-36 000 dodatkowych kalorii rocznie. To ok. 4-5 kg tłuszczu. Pomyśl ile jesteś w stanie schudnąć kiedy będziesz ćwiczyła 2 razy w tygodniu?

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]