TEST CATERINGU ZDROWE GOTOWE

Zamawianie fit posiłków stało się bardzo modne. Z tej możliwości korzystają sportowcy, celebryci lub zapracowane osoby, które nie mają czasu na urozmaicone, codzienne gotowanie. Catering dietetyczny może przyjść nam z pomocą lecz źle wybrany – uciążliwy. Nie ma nic gorszego gdy codziennie otrzymamy niesmaczne posiłki. Dlatego wybierając catering trzeba przewertować kilka forum z opiniami lub zamówić tzw. pakiet startowy. Wówczas możemy kosztować potrawy przez dwa dni w atrakcyjnej cenie.

Jako zapracowana mama, postanowiłam sprawdzić na własnej skórze działanie cateringu. Wybór padł na „Zdrowe Gotowe”, które słynie z dość dobrych opinii w internecie. Czy będę zadowolona z posiłków? O tym dowiecie się w czasie trwania testu. Zamierzam aktualizować artykuł w odstępach kilkudniowych. Jeśli zastanawiacie się nad zakupem diety pudełkowej, serdecznie zapraszam do częstszego odwiedzania tego wątku. Będę umieszczała zdjęcia posiłków oraz opisywała ich walory smakowe.

Potrawy będę przedstawiała także na moim Snapchacie – Fitmama24.pl Zapraszam!

JAK DZIAŁA CATERING?

W „Zdrowe Gotowe” macie do wyboru kilka wariantów kalorycznych: 1000 kcal, 1250 kcal, 1500 kcal, 2000 kcal i 2500 kcal. Uważam, że dwie pierwsze opcje to czysta głodówka, rujnująca nasze zdrowie. Ja testuję opcję 1500 kcal. Przy umiarkowanym wysiłku fizycznym i 8 godzinnym trybie siedzącym (w pracy) ta dawka kalorii będzie dla mnie wystarczająca.

Do wyboru mamy dwie opcję menu: standardową – mięsną i wegetariańską – z rybami. Będę testować dwie wersje menu. Po zalogowaniu się do systemu otrzymujemy miesięczny harmonogram posiłków. Na dwa dni przed otrzymaniem paczki możemy wymieniać dania pomiędzy wege a standard.

Na każdej tacce znajduje się:

  • nazwa posiłku (śniadanie, przekąska, obiad, podwieczorek i kolacja),
  • nazwa dania,
  • czy posiłek wymaga podgrzania,
  • kaloryczność,
  • data przyrządzenia.

zdrowe-gotowe1

JAK WYGLĄDAJĄ I SMAKUJĄ POTRAWY?

Poniżej zaprezentuje kilka zdjęć wybranych posiłków (z pięciu kategorii). Przez miesiąc będę wstawiać fotografie i ocenie potrawy od względem wizualnym i smakowym. Pojawią się potrawy na tackach oraz na talerzu – w bardziej estetycznej formie. Postaram się w obiektywny sposób przekazać Wam obraz otrzymywanych dań. Zaczynajmy!


sniadania

Danie 1: Pasta jajeczna z wędzonym łososiem i kaparami z pieczywem pełnoziarnistym i ogórkiem.
Kaloryczność: ok. 375 kcal
Opinia: Dobrze doprawiona pasta. Wywarzane połączenie smaku wędzonego łososia i kaparów. Lekko przesolona, ale w granicach przyzwoitości. Świeży ogórek oraz chleb. Wizualnie potrawa prezentowała się dobrze.
Ocena: 8/10

zdrowe-gotowe2

Danie 2: Czekoladowe owsiane pancakes z sosem jogurtowo-kokosowym z kiwi.
Kaloryczność: ok. 375 kcal
Opinia: Pyszne, moco czekoladowe pancakes. Sos jogurtowo-kokosowy był idealnym dopełnieniem tej potrawy. Niestety nie przepadam za kiwi. Danie wymagało podgrzania, przez co placki stały się nieco gumowate. Śniadanie oceniam i tak bardzo wysoko za walory smakowe.  Pycha!
Ocena: 9/10

zdrowe-gotowe3

Danie 3: Czekoladowa owsianka z pieczoną gruszką, suszoną śliwką i cynamonem.
Kaloryczność: ok. 375 kcal
Opinia: Mocno czekoladowa owsianka z dużą ilością gruszki, śliwek i cynamonu. Czyli to co lubię!
Ocena: 10/10

zdrowe-gotowe12

 


drugie-sniadania

Danie 1: Korzenny mus dyniowo-jabłkowy z rodzynkami i pestkami dyni
Kaloryczność: ok. 150 kcal
Opinia: Bardzo aromatyczny mus o kremowej konsystencji. Umiarkowanie słodki. Pyszny!
Ocena: 10/10

zdrowe-gotowe11

 


obiady

Danie 1: Halibut w marynacie pomarańczowej, kasza gryczana z rozmarynem, buraczki pieczone
Kaloryczność: ok. 525 kcal
Opinia: Ryba dość smaczna. Rozpływająca się  konsystencja wynikająca z marynowania w soku z pomarańczy. Intensywny pomarańczowy aromat może nie przypaść niektórym do gustu. Niestety nie jestem fanką odgrzewanych dań z ryb. Zaskakujące połączenie kaszy gryczanej z rozmarynem.
Ocena: 5/10

zdrowe-gotowe4


podwieczorki

Danie 1: Sałatka z ciecierzycą, papryką, suszonymi pomidorami, rukolą i pestkami dyni.
Kaloryczność: ok. 250 kcal
Opinia: Bardzo dobra sałatka z chrupiącą żółtą papryką i ciecierzycą. Smaki rewelacyjnie przeplatały się z suszonym pomidorem, pestkami dyni i orzechową nutą rukoli. Pyszne!
Ocena: 10/10

zdrowe-gotowe5

Danie 2: Zupa kalafiorowa z ziemniakami i mieloną piersią kurczaka.
Kaloryczność: ok. 150 kcal
Opinia: Dobra, domowa zupa kalafiorowa. Świetnie doprawiona. Obawiałam się mielonego kurczaka, ale w tej zupce smakował wyśmienicie!
Ocena: 9/10

zdrowe-gotowe10


kolacje

Danie 1: Leczo warzywne z soczewicą i kiełkami oraz pieczywem pełnoziarnistym.
Kaloryczność: ok. 300 kcal
Opinia: Leczo smaczne, paprykowe i intensywne w smaku. Dobrze doprawione. Jedynym minusem było pieczywo, które o tej porze dnia stało się już gumowate.
Ocena: 7/10

zdrowe-gotow6

Danie 2: Naleśnik z twarożkiem kozim, cukinią i suszonymi pomidorami
Kaloryczność:
ok. 300 kcal
Opinia: Bardzo smaczne naleśniki z wyczuwalną nutą cukinii i suszonych ziół w kozim serze. Ciasto lekko niedoprawione – dodałabym nieco więcej soli.
Ocena: 7/10

zdrowe-gotowe9

 

PODSUMOWANIE AKCJI

W ciągu całego miesiąca, punktualnie przed godzina 8 rano, czekała na mnie torba ze zdrowymi posiłkami. Przynosił ją bardzo miły pan 🙂 Potrawy cateringu Zdrowe Gotowe były smaczne i raczej zróżnicowane. Zastrzeżenia miałem tylko do sposobu doprawiania potraw. Ponieważ jak wiadomo, powinniśmy ograniczać sól, niektóre posiłki były mdłe, a szkoda, gdyż można było użyć innych przypraw intensyfikujących smak.

Zdecydowanie bardziej polubiłam potrawy z menu mięsnego. Były po prostu ciekawsze i lepiej doprawione. Nie smakowały mi potrawy rybne, ze względu na niezbyt wyszukaną kompozycję przypraw. Zrezygnowałabym z podawania kromek chleba razowego w niektórych potrawach na kolację. Chleb, który odleżał kilka godzin w lodówce  był po prostu nie świeży i wilgotny.

Podsumowując, catering Zdrowe Gotowe oceniam dobrze.

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]

Podobne artykuły