Pośladki / nogi – Wyzwanie miesięczne

pośladki2

Pośladki – Wyzwanie miesięczne

Zapraszamy Cię do podjęcia miesięcznego wyzwania. Przedstawione poniżej ćwiczenia skoncentrowane są na pośladkach, udach i łydkach.

Pamiętaj! Przed przystąpieniem do zalecanych treningów obowiązkowo wykonaj 5 minutową rozgrzewkę, a po skończonym treningu zrób rozciąganie. Przedstawione ćwiczenia mają na celu zbudowanie mięśni, natomiast jeśli chcesz dodatkowo spalić nadmiar tkanki tłuszczowej konieczne będzie przeplatanie ich z treningami cadrio.

Korzystaj także z innych miesięcznych wyzwań umieszczonych w zakładce Wspólne treningi i składaj własne bloki treningowe.

Przed przystąpieniem do treningów sfotografować swoją sylwetkę (np. przed lustrem) i dokładnie wymierzyć ciało. Przeczytaj artykuł „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało” i wydrukuj tablicę pomiarów. Czekamy na twoją metamorfozę!

tablica pomiarów

JAK KORZYSTAĆ Z HARMONOGRAMU?

  • Wydrukuj harmonogram wyzwania
  • Numery po lewej stronie to dni wyzwania (nr 1 – pierwszy dzień wyzwania itd)
  • Każdego dnia wykonujesz trening – nazwa treningu opisana jest obok cyferki z danym dniem i stawiasz krzyżyk po wykonanym treningu
  • Koniecznie odpoczywaj w wyznaczone dni. To ważny element treningu – dajesz odpocząć i zregenerować się mięśniom, przez co szybciej osiągniesz satysfakcjonujące efekty.
  • Korzystaj z zamieszczonych poniżej filmów treningowych.

UWAGA! Aby notować wykonane treningi i składać własne bloki treningowe skorzystaj z „Dzienniczka Treningów”. Wydrukuj go i powieś w widocznym miejscu.

ROZPOCZNIJ SWOJĄ METAMORFOZĘ JUŻ DZISIAJ!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]

pośladki

 

FILMY TRENINGOWE

MEL B POŚLADKI

MEL B 10 MIN. LEGS