PIECZONE, PANIEROWANE AWOKADO

PIECZONE, PANIEROWANE AWOKADO

Pieczone, panierowane awokado to dość niespotykany pomysł na awokado. Przyznam szczerze, że połączenie zaskakująco smaczne. Myślę, że pokochacie je także Wy. Koniecznie spróbujcie! Ponieważ awokado to bomba zdrowych (ale jednak) tłuszczy, danie proponuję spożywać na śniadanie lub dodatek do obiadu. Do dzieła!

SKŁADNIKI:

  • 2 awokado
  • 1/4 szklanki bułki tartej
  • 1/4 szklanki panko (japońska bułka tarta)
  • 1 jajko
  • sok z 1/2 cytryny
  • sól i pieprz
  • 1/4 łyżeczki pieprzu cayenne

PRZYGOTOWANIE:

Awokado obrać i pokroić na mniejsze kawałki, tzw. ósemki. Przyprawić i skropić sokiem z cytryny.  Jajko lekko roztrzepać. Każdy kawałek awokado moczyć najpierw w jajku potem mieszance z bułki tartej. Rozłożyć na blaszce, wyłożonej papierem do pieczenia. Skropić oliwą i piec w nagrzanym do 200 stopni C piekarniku do zarumienienia, około 20 min.

Podawać tuż po przygotowaniu z ulubionym dipem. Smacznego!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

Jeśli także gotujesz smaczne i zdrowe potrawy i chcesz pochwalić się nimi na stronie Fitmama24.pl? Kliknij i prześlij przepis wraz ze zdjęciem. 

 

PIECZONE, PANIEROWANE AWOKADO


Przepis od ptysiumietowy.blogspot.com
  • gin

    Będę musiała spróbować! Awokado jadam prawie wyłącznie na surowo, a ten pomysł wyjątkowo mnie ciekawi 🙂