MIESIĘCZNE WYZWANIE. BRZUCH I POŚLADKI

MIESIĘCZNE WYZWANIE. BRZUCH I POŚLADKI

Zapraszamy Cię do podjęcia miesięcznego wyzwania. Przedstawione poniżej ćwiczenia skoncentrowane są na mięśniach brzucha oraz pośladkach.

Pamiętaj! Przed przystąpieniem do zalecanych treningów obowiązkowo wykonaj 5 minutową rozgrzewkę, a po skończonym treningu zrób rozciąganie. Przedstawione ćwiczenia mają na celu zbudowanie mięśni i zmocnienie, natomiast jeśli chcesz dodatkowo spalić nadmiar tkanki tłuszczowej konieczne będzie przeplatanie ich z treningami cadrio.

Ćwiczymy przez miesięc w trybie:

2 DNI ĆWICZEŃ / 1 DZIEŃ PRZERWY

Przed przystąpieniem do ćwiczeń koniecznie przeczytaj artykuł na temat Rozdział mięśni brzucha. Sprawdź zanim zaczniesz ćwiczyć. oraz zrób zdjęcie sylwetki (np. przed lustrem) i dokładnie wymierz ciało. Przeczytaj także artykuł „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało” i wydrukuj tablicę pomiarów.

Możesz skorzystać z dzienniczka treningów aby notować ilość wykonanych ćwiczeń.

dzienniczek treningów baner2

Czekamy na twoją metamorfozę!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

TRENINGI 

TYDZIEŃ 1 i 2

ROZGRZEWKA

BRZUCH

POŚLADKI


ROZCIĄGANIE:


TYDZIEŃ 2 i 3

ROZGRZEWKA


BRZUCH:

POŚLADKI

ROZCIĄGANIE: