MIESIĄC BEZ SŁODYCZY! OTO JEST WYZWANIE!

MIESIĄC BEZ SŁODYCZY! OTO JEST WYZWANIE!

Ach te słodycze… Niestety to w dużej mierze bomby kaloryczne, ponieważ są mieszankami tłuszczów i cukrów, co jest wyjątkowo niekorzystne dla wszystkich mających problem z nadwagą. Słodycze powodują, że poziom cukru we krwi gwałtownie wzrasta ale i szybko spada, co daje mylne wrażenie, że organizm nie otrzymał wystarczająco dużo pożywienia. W efekcie po spożyciu czekolady czy batona znowu jesteśmy głodne i wpadamy w błędne koło. Zjadamy znów czekoladkę, co w konsekwencji musi się odłożyć jako tłuszcz.

Proponuję Ci wyzwanie! Przez okrągły miesiąc ogranicz spożywanie cukru!

Stosuj się do harmonogramu a zobaczysz, że za miesiąc może okazać się, że wskazówka na twojej wadze pokaże nawet 5 kilogramów mniej! Dołącz do tego aktywność fizyczną (np. proponowane wyzwania miesięczne) a efekty mile Cię zaskoczą.

HARMONOGRAM MIESIĄC BEZ SŁODYCZY

Jak korzystać z harmonogramu?

  • Wydrukuj harmonogram w formacie całej kartki A4 (pobierz harmonogram „Zapisz grafikę jako…”)
  • Powieś harmonogram w widocznym miejscu!
  • Każdego dnia zamaluj prostokąt z odpowiednią datą. Kolorem: zielonym – jeśli nie spożywałaś zakazanych cukrów; kolorem żółtym – jeśli spożyłaś produkt akceptowany; kolorem czerwonym – jeśli spożywałaś słodycze. Nie nadużywaj koloru żółtego i staraj się aby plansza była wypełniona kolorem zielonym
  • Po lewej stronie planszy znajduje się rozpiska produktów zabronionych, akceptowanych i dozwolonych.
  • Pod koniec miesiąca policz zielone i czerwone prostokąty i sprawdź jak poradziłaś sobie z zadaniem.
  • Możesz kontynuować miesiące bez słodyczy, drukując kolejne kartki.

Zrób fotografię swojej sylwetki i wymierz się dokładnie korzystając z tablicy pomiarów z artykułu „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało?”

Zachęcam Cię do dzielenia się swoimi sukcesami zapraszamy także do grupy Miesiąc bez słodyczy z Fitmama24.pl

 

 

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera: