MENU SPORTOWCA. PROPOZYCJA DAŃ.

Menu sportowca powinno być tak skonstruowane aby dostarczało energii, wpływało korzystnie na redukcję tkanki tłuszczowej oraz budowanie mięśni.
Dzisiaj przedstawiamy Wam „Menu sportowca”. Karty możecie wydrukować i powiesić w widocznym miejscu (np. w kuchni). Jest to zestawienie bardzo prostych w wykonaniu i jednocześnie szybkich dań.

Menu sportowca powinno być lekkostrawne, nieobciążające oraz dodające energii do ćwiczeń. Oto składniki z których skomponujecie zdrowe dania:

menu sportowca 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Menu sportowca (np w porze lunchu) powinno być dość lekkie, jednak złożone z białka i węglowodanów, które spowodują że nie będziesz odczuwała głodu do czasu posiłku głównego (obiadu). Powinno być tak skomponowane aby dostarczyć wyczerpanemu po treningu organizmowi wszystkich potrzebnych mu w dane chwili składników do pełnej regeneracji. Oto propozycje szybkich przekąsek:

menu sportowca 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Intensywny trening  szybko wyczerpuje Twoje wewnętrzne akumulatory i organizm zaczyna szukać dodatkowych źródeł energii. Jeśli nie dostarczysz mu pełnowartościowego posiłku złożonego z szybko przyswajalnych węglowodanów i białka, zacznie na energię przerabiać mięśnie. By się na to nie narażać, przygotuj pełnowartościowy menu po treningowe z zaproponowanej listy:

menu sportowca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]