Marzec bez słodyczy – Miesięczne wyzwanie

bez słodyczy

Marzec bez słodyczy – miesięczne wyzwanie

Ach te słodycze… Niestety to w dużej mierze bomby kaloryczne, ponieważ są mieszankami tłuszczów i cukrów, co jest wyjątkowo niekorzystne dla wszystkich mających problem z nadwagą. Słodycze powodują, że poziom cukru we krwi gwałtownie wzrasta ale i szybko spada, co daje mylne wrażenie, że organizm nie otrzymał wystarczająco dużo pożywienia. W efekcie po spożyciu czekolady czy batona znowu jesteśmy głodne i wpadamy w błędne koło. Zjadamy znów czekoladkę, co w konsekwencji musi się odłożyć jako tłuszcz. Proponujemy Ci wyzwanie! Przez okrągły miesiąc ogranicz spożywanie cukru!

Stosuj się do naszego harmonogramu a zobaczysz, że za miesiąc może okazać się, że wskazówka na twojej wadze pokaże nawet 5 kilogramów mniej! Dołącz do tego aktywność fizyczną (np. proponowane wyzwania miesięczne) a efekty mile Cię zaskoczą.

HARMONOGRAM MIESIĄC MARZEC BEZ SŁODYCZY

Jak korzystać z harmonogramu?

  • Wydrukuj harmonogram w formacie całej kartki A4 (pobierz harmonogram „Zapisz grafikę jako…”)
  • Powieś harmonogram w widocznym miejscu!
  • Każdego dnia zamaluj kółeczko z odpowiednią datą. Kolorem zielonym – jeśli nie spożywałaś zakazanych cukrów; kolorem żółtym – jeśli spożyłaś produkt akceptowany; kolorem czerwonym – jeśli spożywałaś słodycze. Nie nadużywaj koloru żółtego i staraj się aby plansza była wypełniona kolorem zielonym
  • Po lewej stronie znajduje się rozpiska produktów zabronionych, akceptowanych i dozwolonych.
  • Pod koniec miesiąca policz zielone i czerwone kropki

Zrób fotografię swojej sylwetki i wymierz się dokładnie korzystając z tablicy pomiarów z artykułu „Pomiary ciała. Jak prawidłowo zmierzyć ciało?”

Zapiszcie się do naszego newslettera, wtedy żaden ciekawy artykuł albo wyzwanie Wam nie umknie!

Aby dzielić się swoimi sukcesami zapraszamy także do grupy FitMaj z Fitmamą! 

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]

 

Miesiąc bez słodyczyMarzec