CZAS CZY POWTÓRZENIA? METODA DLA POCZĄTKUJĄCYCH

CZAS CZY POWTÓRZENIA? METODA DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Oto jest pytanie. Stawiamy na „30-sekundówki! To metoda która pozwala dać z siebie naprawdę wszystko.

Skłaniamy się ku jednej uważamy mądrej teorii Jillian Michaels – liczymy czas!. Stawiam na „30-sekundówki”.

 
Trening opierający się na liczeniu czasu (a nie powtórzeń) pozwala dać z siebie wszystko. To świetna metoda dla początkujących, gdzie stopniowo przyzwyczaimy swoje ciało do mocniejszego treningu. Taki system nie jest frustrujący, ponieważ naturalnie wzmacniasz swoją kondycje a nie gonisz za trenerką. Przez 30 sekund wykonujesz tyle powtórzeń na ile pozwoli ci twoje ciało.
Z każdym kolejnym tygodniem twoja kondycja polepsza się i możesz wykonać w tym czasie o kilka powtórzeń więcej. Maksymalnie zmęczysz mięśnie co daje świetne rezultaty.Taki trening daję frajdę, możesz eksperymentować z cięższymi i lżejszymi hantlami lub obciążnikami przegubowymi, ale najważniejsze to zrobić jak najwięcej powtórzeń w ciągu 30 sekund. Twoje ciało automatycznie dostosowuje liczbę powtórzeń do swoich możliwości. Ta forma ćwiczenia świetnie sprawdza się przy treningu obwodowym, gdzie trenuje się naprzemiennie różne partie mięśni – ale to już w kolejnym artykule.
Czas start!

Jeśli chcesz być na bieżąco z nowymi artykułami zapisz się do newslettera:

[wysija_form id=”1″]